منتديات موجة العرب

برجاء التسجيل معانا و شكرآ لآختياركم منتدانا مح تحيات محمد هشام

منتديات موجة العرب

منتديات موجة العرب | افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني | شعبي | كليبات | مصارعه | برامج | العاب|اسلاميات|
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
اهــلا وسهلآ بييك فى المنتدى برجاء تصفح موقعنا عن طريق هذا البرنامج اولآ عشان الأكواد اضغت هنا لتنزيل البرنامج  و لابد التسجيل عشان تشارك معانا هتدوس تسجيل و تفعل التسجيل عن طريق الإيميل !!           

شاطر | 
 

 ظهور متميز للست فتحيه المفتريه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
داليا




|| تآريخ تسجيلي بآلمنتدي ♥ : 12/10/2010
|| عدد مشآآركاتي ♥ : 593
|| الجّّنس ♥ : انثى
|| الأقامة ♥ :
|| عدد نقآآطي ♥ : 1489

مُساهمةموضوع: ظهور متميز للست فتحيه المفتريه   الثلاثاء نوفمبر 30, 2010 10:51 pm



مبدئيا الست فتحية المفتريه دى صا حبه الست سوسه الروح بالروح
مش هقولكم هتعمل ايه هتشوفوا بنفسكم


أعضاء منتدانا الاعزاء انتم على موعد ولقاء مع الضحك والفرفشه
سنقدم لكم اليوم وكل يوم
الحاجه فتحيه للاغانى الشعبيه
الحاجه فتحيه كل يوم تسمع اغانى شعبيه وبرضه مفيش اغنيه بتعجبها
تعالوا بينا نشوف تعليقات الحاجه فتحيه على اغنيه أشرف وهبه
(( سيجاره بنى ))


أكيد البعض منا شاف الحاجه فتحيه للاغانى الشعبيه
بإختصار إن الحاجه فتحيه كل يوم تسمع اغنيه شعبيه
وبرضه مش عاجبها الاغنيه دى
يلا بينا نشوف تعليقاتها على اغنيه
شيكو
(( أبو شكه ))






الحاجه فتحيه دى ملكه ألامثال الشعبية ...



ودى شويه أمثال كده ع السريع من الفيس تووك بتاعى




الحاجة فتحية قالت لي : ياللي وريت الفؤاد أيام أليمة ... أنت والفؤاد ... عالجزمة القديمة





* : يا داخل بين البصله وقشرتها فكك مني يا حيلتها *






* : الحلوة أسمها تفاحة للسفر والسياحة *







* : اذا كان الكلام من فضة فالسكوت من بلاستك *






* : احفظ زي الجاموسة تعدي زي الناموسة *








* : ضربوا الأعور على عينه قالهم كسرتوا النضارة *








* : فجلة المحب خروف ....(البصل غالي اليومين دول *






* قالوا للحرامى احلف قالهم وحياة قلبى وأفراحوا *







* : يا قاعدة على البسين يكفيكى شر اللابسين *









*: اللى انكسر يتدشدش *








* ما كل ما يتمنى المرء يدركه **** تجري الرياح من ورا خشمك *










*: عض قلبي ولا تعض رغيفي *








* : اقلب القدرة على فمها الفول يقع منها *








* : اللى اتلسع من الشوربه ... ميشربهاش تانى *








* : قال على رأى المثل حكولي عنك قصص وحواديت ولما قربت منك... اتمليت براغيت *







* متبصليش بعين رضيه دنا طلع عين أمى فى الفلوس ديه *








* موتور قلبى اللى هاويكى ....عطلان وانتى الميكانيكى *









* : لو بتحبها لازم تفكك منها *








* على رأي المثل السبت والحد والاثنين وراهم التلات والاربع والخميس والجمعة اجازة *








* اجرى يا ابن ادم جرى الوحوش يا تلحق القطر يا متلحقوش *





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
scream 39

avatar

|| تآريخ تسجيلي بآلمنتدي ♥ : 19/11/2010
|| عدد مشآآركاتي ♥ : 680
|| الجّّنس ♥ : انثى
|| الأقامة ♥ :
|| عدد نقآآطي ♥ : 1261
|| آلعمرـرـر ♥ : 22
|| موقعـــے ♥ : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: ظهور متميز للست فتحيه المفتريه   الأربعاء ديسمبر 01, 2010 12:49 pm

هههههههههههههه
تسلمي يادودي ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mohamed Hesham


avatar

|| تآريخ تسجيلي بآلمنتدي ♥ : 11/10/2010
|| عدد مشآآركاتي ♥ : 631
|| الجّّنس ♥ : ذكر
|| الأقامة ♥ :
|| عدد نقآآطي ♥ : 3828
|| آلعمرـرـر ♥ : 21
|| موقعـــے ♥ : arabmoga.ba7r.org

مُساهمةموضوع: رد: ظهور متميز للست فتحيه المفتريه   الجمعة ديسمبر 03, 2010 10:28 am

عسللللللللللللللللل










[b]I'm not better than anybody else, but I have a strong conviction make me refuse to compare myself to anyone





لا تاسفــن علـــــى غـــــدر الزمـــــــان
... لطالما رقصت على جثثِ
الأسودِ كلابا

لا تحسبن برقصها , تعلوا على أسيادهـا... تبقى الأسودُ أسوداً والكلابُ كِلابــــــا[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://arabmoga.ba7r.org
faya

avatar

|| تآريخ تسجيلي بآلمنتدي ♥ : 17/11/2010
|| عدد مشآآركاتي ♥ : 159
|| الجّّنس ♥ : انثى
|| الأقامة ♥ :
|| عدد نقآآطي ♥ : 304
|| آلعمرـرـر ♥ : 24

مُساهمةموضوع: رد: ظهور متميز للست فتحيه المفتريه   الجمعة ديسمبر 03, 2010 1:20 pm

ههههههههههههه
اكتر حاجه عجبتني الرسمه
هههههه


ميرسي ليكي يا دودي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
داليا




|| تآريخ تسجيلي بآلمنتدي ♥ : 12/10/2010
|| عدد مشآآركاتي ♥ : 593
|| الجّّنس ♥ : انثى
|| الأقامة ♥ :
|| عدد نقآآطي ♥ : 1489

مُساهمةموضوع: رد: ظهور متميز للست فتحيه المفتريه   الأحد ديسمبر 05, 2010 7:04 pm

ميرسي يا عسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
داليا




|| تآريخ تسجيلي بآلمنتدي ♥ : 12/10/2010
|| عدد مشآآركاتي ♥ : 593
|| الجّّنس ♥ : انثى
|| الأقامة ♥ :
|| عدد نقآآطي ♥ : 1489

مُساهمةموضوع: رد: ظهور متميز للست فتحيه المفتريه   الجمعة يناير 07, 2011 11:16 am

شكراااااا لمروركم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bissoo


avatar

|| تآريخ تسجيلي بآلمنتدي ♥ : 19/11/2010
|| عدد مشآآركاتي ♥ : 325
|| الجّّنس ♥ : انثى
|| الأقامة ♥ :
|| عدد نقآآطي ♥ : 663
|| آلعمرـرـر ♥ : 21
|| موقعـــے ♥ : Underground

مُساهمةموضوع: رد: ظهور متميز للست فتحيه المفتريه   الجمعة يناير 07, 2011 10:34 pm

ههههههههههههههههههه

ميرسي يا دودو يا قمرايه

تسلم ايدك يا جميل














الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ظهور متميز للست فتحيه المفتريه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات موجة العرب :: كافية اسـتراحة الأعضاء :: Ϡ₡°•.¸ ್ೋ كافيه الضـحك و الفرفشة ್ೋ¸.•°Ϡ₡-
انتقل الى: